zondag 29 november 2015

Sober en stoer.

Hoewel ik van franse brocante hou, vind ik de sober en stoere stijl van brocante ook heel mooi.
Momenteel is mijn huis een mix van die twee en dat past prima bij elkaar.
Zo heb accessoires en sommige meubels  in antraciet grijs geverfd.
Ik blijf het een mooie kleur vinden.
 
Dit tafeltje vond ik bij de kringloop en heeft waarschijnlijk in een cafe o.i.d. gestaan want er zat zeil op het tafelblad met klinknagels aan de zijkanten vastgemaakt.
Na alle nagels te hebben verwijderd ( incl.bijna mijn eigen nagels), kon ik het zeil er zo aftrekken.
Gelukkig dat het ook niet was vast gelijmd, anders krijg je van die lelijke plekken.
 
De poten heb ik antraciet grijs geverfd (ja, alweer) en het blad met een antraciet wax ingewreven zodat je de houtstructuur nog kunt zien.
 
Zo krijg je een stoer uiterlijk.
 
 
Ook leuk om als bureau te gebruiken

Decoratie erop

Totaalplaatje in de keuken