zondag 6 september 2015

Eindelijk gevonden!

Al een hele tijd was ik op zoek naar een oud stoeltje voor bij mijn paspop.
Ik heb mijn trouwjurk op die paspop en zocht daar een stoel bij om het bruidsboeket op te leggen.
Nu zijn de trouwjurk + accessoires + bruidsboeket inmiddels zo'n 22 jaar oud.
In onze vorige huizen had ik er geen plek voor, maar sinds we hier 6 jaar geleden zijn komen wonen heeft het eindelijke een plekje gekregen.
Eerst op de overloop bij een grote spiegel, leek heel leuk.
Maar iedereen die naar boven ging kwam er langs en dat is uiteindelijk niet handig.
Nu staat ze boven op de vide waar alle ruimte is.
Stoel erbij...............Mooi!
 
Eindelijk op bestemming.

Ik was meteen verkocht...

Na 22 jaar ziet en 4 verhuizingen ziet hij er nog best goed uit!

Mooie patina....