maandag 10 augustus 2015

We zijn er weer.......

Nou, daar ben ik weer.
 
Het is een poosje geleden dat ik mijn blog heb bijgewerkt, de weken gaan me simpelweg te snel.
Voordat je het weet is er weer een maand voorbij.
De zomer is gelukkig ook gekomen in ons landje en inmiddels zijn we al weer een paar weken terug van vakantie.
Voor het eerst met 1 kind in plaats van 3.......we hebben nog nooit zo'n rustige en goedkope vakantie gehad!
Dit keer zijn we naar Bretagne gegaan, waar ik natuurlijk ook de vide-greniers en brocante markten heb bezocht.
De brocante markten zijn heel leuk maar......haast onbetaalbaar.
Bij de vide-greniers ( rommelmarkt) kun je nog redelijk goedkoop je slag slaan en niets is leuker om in gebrekkig frans te onderhandelen.
 
 
Ik heb weer wat dingen gescoord voor de shop en voor in mijn eigen huis.
 
 
Heel blij mee: oude raam luiken.

Heel mooi met een verweerde look, niets meer aan doen.

Oude weegschaal.

Grote vliegenkast in allerlei kleuren, deze ga ik verven.

Mangelbak.

Oude verweerde zeef.
Zo zag de kofferbak na een bezoek na de markt eruit.

Een oude klok, daar ga ik ook mee aan de gang.