zondag 3 mei 2015

Daar ben ik weer.......

Inderdaad, het is weer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen.
We zijn druk bezig geweest met het verhuizen van onze oudste zoon die ging samenwonen.
Met als gevolg dat de andere twee ook van slaapkamer wilden switchen.
Nou, dan ben je wel even bezig.....
Iedereen is nu op plek, de kamers zijn weer fris geverfd en ingericht en moeders kan weer gaan bloggen.
 
 
 
Op koningsdag heb ik dit mooie kastje gevonden, we waren er al vroeg en ik zag hem meteen staan.
Heb er geen seconde over na gedacht en hem meteen gekocht....niet erbij stil gestaan dat we op de fiets waren.
Dus de kast gereserveerd en de auto opgehaald.
En dat voor 9 uur 's morgens!
Zo heb je nog wat aan de dag.
 
 
 
 
 
Past net mooi tussen raam en schuifpui.
 
 

Ik heb er spullen van mijn oma's ingedaan en oude foto's.