woensdag 18 februari 2015

Nieuwe paspoppen een oude look geven

Ik ben een grote fan van paspoppen en dan die oude die je in Belgie of Frankrijk kunt vinden.
Tijdens een vakantie ben ik er weleens naar op zoek geweest. Maar ik vond ze echt veel te duur.
Voor de wederverkoop is dat bijna niet haalbaar.
Dus zelf aan de slag gegaan.......
Nieuwe ingekocht en aan het verven gegaan, eerst met verschillende kleuren: beige ,lichtgrijs en antracietgrijs.
Toen met bruine antiekwas over de beige kleur gegaan en met taupe kleurige was van Painting the Past over de grijze gegaan.
De plekken die ik extra doorgeleefd wilde hebben kregen een dikkere laag.
Ik moet zeggen: als je het koud hebt, moet je dit soort dingen gaan doen.
Na flink wat poetsen en wrijven was ik uiteindelijk tevreden over het resultaat.
 
Het is weliswaar geen antieke uit Frankrijk, maar het komt in de buurt en is betaalbaar.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.....
 
 
Grote paspop donkergrijs € 64,95
Kleine paspop lichtgrijs € 49,95

Zo kun je het effect beter zien


Als je de voet eraf haalt, kun je ze op de vensterbank of kast zette.

De beige kleur paspop