zondag 16 februari 2014

Van oude emaillekannen naar nieuwe decoratiekannen.

Vorige keer schreef ik dat ik binnenkort aan de gang zou gaan met emaille.
Ik heb verschillende kannen en potjes gekocht op een rommelmarkt, ze waren in de kleuren groen,rood en knaloranje. De kleuren van vroeger, zeg maar.
Natuurlijk is dat nostalgie, maar ik vind die kleuren nou niet echt mooi in mijn huis.
Aangezien de kleuren in mijn huis rustig zijn, heb ik het emaille geverfd in rustige,stoere kleuren.
Hoop dat jullie het mooi vinden.
Binnenkort zet ik ze op de site, maar zet alvast de prijs erbij.
Melkannen, leuk voor op het aanrecht met pollepels erin.
Grote kost €17,95
Kleine kost €14,95






Oud waterketeltje. € 14,95


Mooi theepotje. €14,95



Oud koffiekannetje. €16,95


Nog een koffiekan, iets kleiner. €14,95