maandag 11 november 2013

Oude foto's en spulletjes een nieuw leven geven.

Enige tijd geleden heb ik mijn moeder om oude familiefoto's gevraagd.
Het leek me leuk om ze in een mooi fotolijstje te doen en ze een plek in de kamer te geven.
Ook al kun je momenteel ontzettend veel met foto's doen ( ze bewerken, er iets achter plakken, enz.),
geef mijn maar de foto's van vroeger, het liefst in sepia.
Prachtig hoe mensen vroeger op de foto gingen, vooral niet lachen en strak in positie staan of zitten.
Hoe dan ook, ze hebben al overal gestaan
. Gisteren hebben ze een plaatsje op de oude kast gekregen.
Compleet met een oud raam en takken.


Je familiegeschiedenis bijelkaar


Het oude brilletje van mijn oma kan natuurlijk niet ontbreken.

Paar oude koffers en houtjes, simpel maar sfeervol.


Dingen uit het verleden kunnen zoveel meerwaarde geven aan je leven!!!